Pocket och Prassel - tredje paketet

Ibland kommer överraskningspaketen lämpligare än annars! Idag sitter jag och läser research till boken jag börjat skriva. Visst låter det pretentiöst och förmätet! Nåväl avhandlingar kan ju bitvis vara rätt tunga, så därför blev jag extra glad när avin damp ner på hallgolvet vid lunchtid just idag! Och SE! Här är det fantastiska paketet min hemliga bokvän skickat mig!

Pocketboken "Röda vita rosen" av Mariette Glodeck, som jag inte ens lagt märke till tidigare, men som verkar jättebra! En stoooor chokladkaka som avsändaren själv tycker bäst om. Det godaste skälet av alla tycker jag. Och så tre påsar med te, som kommer helt otroligt lägligt i dessa researchtider. TACK TACK TACK!

Boken tror jag bestämt får vänta till min långa resa till solen i december. Bli inte ledsen för det! Det är det bästa betyg böcker kan få i min värld - att få följa med till solen, stranden och havet. Och dessutom var det ju lite längd på den. Och så skulle den ju med fördel läsas när man var sommarglad! 

Jag säger än en gång TACK till min bokvän för denna gång. På återseende!  


Kommentarer
Postat av: hemlig bokvän

Så roligt att du gillade även detta paket. Har varit så nervös över bokvalen men det verkar ju ha gått bra! Och det är helt okej att du väntar till solsemestern i december, det låter som ett ypperligt tillfälle att dyka in i boken :)



Känns trist att inte få plocka ut fler paket till dig, det har varit riktigt roligt! Ska i alla fall vara med i nästa omgång.



Får man avslöja vem man är nu? eller har du redan listat ut det?



Ha D bäst!

// hemliga bokvännen

2008-08-05 @ 16:01:30
Postat av: Ingela

Jag tycker att du lyckats utomerdentligt med dina paket! Och jo, jag tror att jag listat ut vem du är. Tror mig veta att du har en kompis som heter Tony och som pryder vissa flingpaket! ;) Men det kanske är bäst om vi håller tyst tills alla fått sina sista paket... =)

2008-08-05 @ 17:10:06
URL: http://litteraturum.blogg.se/
Postat av: hemlig bokvän

hum. nä. det stämmer inte. :)

2008-08-05 @ 17:22:45
Postat av: Ingela

Inte? =O



Då blev det ju genast ännu mer spännande!



Kan du ha ett namn som låter som en slags godis då. Typ M...

2008-08-05 @ 18:11:27
URL: http://litteraturum.blogg.se/
Postat av: hemlig bokvän

näe...

2008-08-05 @ 22:07:55
Postat av: En bok om dagen

Ja! Ett hemlisförhållande som ännu inte är avslöjat! Toppen! ;-)

2008-08-06 @ 07:50:22
URL: http://enbokomdagen.blogspot.com/
Postat av: Ingela

Är helt lost med andra ord! =)

2008-08-06 @ 14:11:02
URL: http://litteraturum.blogg.se/
Postat av: hemlig bokvän

haha. Jag är ju helt körd i huvudet, men får väl skylla på att jag ätit havre fras hela livet, men min kära sambo förklarade det där med Tony och flingorna, och ja, du har helt rätt! :)

Sorry!

2008-08-06 @ 18:39:05
Postat av: Ingela

=) Gud så roligt! Hahaha! Jag fick i allafall klura riktigt ordentligt!

2008-08-06 @ 19:11:27
URL: http://litteraturum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0