Pocket och Prassel 2.0 - Andra paketet

Nu har det varit lite si och så med bloggandet igen. Jag märker att jag bloggar mindre när jag har andra kreativa projekt på gång. Jag läser inte heller så mycket just nu. Men reservationslistan på biblioteket är välfylld och än finns det lästa böcker att blogga om. Det gäller bara att jag tar mig tid.

Nåväl. Idag kom det! Det andra, hett efterlängtade paketet, från min hemliga bokvän. Boken "Alla mina systar" av Judith Lennox, en påse Marianne och ett fint kort. Än en gång skrivet med den där vackra handstilen. Jag tror minsann att den här människan arbetar som lärare! =) Paketet är ännu ett tema-paket, eftersom boken handlar om fyra systrar varav en heter just Marianne. TACK TACK TACK säger jag till min hemliga bokvän! Boken tror jag får följa med till de vita stränderna i december...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0