Sommarpåse Lyx

Idag kom den! Min efterlängtade Sommarpåse Lyx! Och vilken lyx sedan! Kolla bara!



Min påse innhöll:

Två böcker; "Exil" av Denise Mina och "I de lugnaste vatten" av Viveca Steen,
ett fantastiskt fint pocketomslag som jag antar är sytt av avsändaren,
tillika det lilla fordralet i samma tyg som innehåller tepåsar,
en Läsdagbok,
en DVD-film "Loverboy",
en påse Zoo, en påse "Jättesalt" och cocosprickar,
tre fina pennor,
ett ljus och
inte minst en lista med avsändarens bästa lästips, tillika en 10% kupong på valfri vara på Akademibokhandeln.

TUSEN, TUSEN TACK FÖR ETT SUPERFINT PAKET!

Jag tror att jag med lite detektivarbete listat ut att just DU är min hemliga bokvän denna gång. Har jag rätt?

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Det är jag! Kul att du tyckte om det hela!!! Jag blir jätteglad att du uppskattade påsen. Jag har sytt pocketfodralet och tepåsfodralet själv, har dock snott idén från Batmamma som är en av mina bästa vänner.

Jag tycker också om att lyssna på sommarpratarna i P1, dricker te som en teoholick, älskar böcker och är allmänt glad. Ha en bra sommar!

Kram Viktoria

2009-06-22 @ 20:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0