Pocket och Prassel - andra paketet

Igår kom det! Mitt andra paket i "Pocket och Prassel"! Min hemlige bokvän har skickat mig boken "Att komma hem ska vara en schlager" av Per Hagman. Spännande bokval! Jag ser helt klart framemot att läsa den. Och prasslet bestod av två goda sorters te med gotländsk anknytning och en påse med hårda, goda karameller. Dessutom fick jag ett långt, handskrivet brev och bara det är ju en lyx i dessa mailtider. Än en gång är jag helnöjd med mitt paket och säger TACK TACK TACK till min hemlige bokvän!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej!



Kul att du gillade även detta paket :)



Ang. handskrivna brev är det något jag gillar väldigt mycket. Har ett gäng brevvänner fortfarande, och skulle inte tacka nej till ytterligare en. Om Du vill får du gärna skriva till mig. Vill minnas att min adress står som avsändare på senaste paketet.



Kram

// Hemliga bokvännen

2008-07-02 @ 15:25:03
Postat av: En bok om dagen

Men! Ännu en bok som jag inte har sett eller hört talas om! Är det någon slags biografi, eller? Borde man kanske veta vem Per Hagman är, till och med..?

Jag får bara fler och fler boktips...

2008-07-04 @ 19:35:41
URL: http://enbokomdagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0