Pocket och Prassel 2.0 - Tredje paketet

Idag kom det! Ett tjockt, tungt paket från en hemlig bokvän ute i landet. Har inte en susning vem det är och har inte ens kunnat åstadkomma en kvalificerad gissning. Men vacker handstil har människan och jag tror att hon är något äldre än jag är. Yrke? Gissade ju på lärare, men det var fel. Men jag tror att hon skriver mycket i sitt jobb i allafall. Sjuksköterska kanske?

Paketet var ett temapaket FRANKRIKE. Fick den önskade och efterlängtade boken med alla Alberte-böckerna i samma volym. Den ska absolut med till Thailand! Dessutom fransk nougat (me like) och franskrostat kaffe. Jag längtar redan till ikväll när detta ska avnjutas i myssoffan. TACK till min hemlige bokvän för alla fina paket och kort och God Jul på dig själv!


Kommentarer
Postat av: Dieva

Nej, inte sjuksköterska heller :-) Men det är helt rätt att jag skriver mycket i mitt arbete.



Handstilen är nog delvis en bonus från den tid då jag arbetade med att skriva pass - för hand - du kommer kanske ihåg de gamla svarta inhemska passen.



Hoppas du får glädje av böckerna (synd att du läst den första), jag hade lite svårt att bedöma vad som var för liten text.



Ha en skön resa!

2008-11-17 @ 21:05:14
URL: http://dieva.wordpress.com/
Postat av: Full bokhylla

Pippi? ;-)

2008-11-18 @ 08:11:12
URL: http://fullbokhylla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0