Gott nytt år och SKICKA VIDARE

Gott nytt år!

Väl hemkommen från Paradiset, och julen och nyåret har firats med nära och kära. Bloggandet har kommit på skam, men nu gör jag en rivstart då En bok om dagen kommit med ytterligare ett önskvärt initiativ för alla oss bokälskare.

Reglerna som gäller i SKICKA VIDARE:

* Tre personer som kommenterar det här inlägget kommer att få en begagnad pocketbok av mig. Först till kvarn gäller - och du måste ha en blogg.

* Skriv i inlägget att du vill vara med i Skicka vidare, tinga den bok du vill ha, och skriv din mejladress - så är boken din.

* Lägg in den här informationen på din blogg och lova därmed att skicka vidare tre böcker.

* De böcker som lovas bort ska antingen visas på bild i bloggen eller beskrivas ordentligt med titel, författare och skick.

* Avsändaren betalar portot och böckerna ska skickas inom ca två veckor.

De tre böcker jag vill skicka vidare är:

Vägen till kraft av Barbara Berger. Snabbmat för själen som ger dig en rivstart på hur du med tankens kraft kan
 förändra ditt liv. Boken är läst, men i gott skick.

* Timmarna av Michael Cunningham. Boken har jag fått från Amelia, men är helt oläst. Kanske trivs den bättre i din bokhylla än i min?

* Den vita massajen av Corinne Hofmann. Boken har jag fått från Hennes och är helt oläst. Däremot är omslaget lite skadat, men inte så att det syns nämnvärt. Tycker du om sanna berättelser är det här boken för dig!



UPPDATERING! Eftersom det verkar vara problem med kommentarsfunktionen (jag kan läsa dem men inte ni) så är nu "Timmarna" paxad! (Kl.21.50)

Kommentarer
Postat av: Cia

Pax för Timmarna! [email protected]

2009-01-01 @ 20:53:49
URL: http://www.exlibriscia.blogspot.com
Postat av: Petra C

Jag har också lagt ut tre böcker i "Skicka vidare".



http://petracanberger.blogspot.com/2009/01/skicka-vidare.html

2009-01-03 @ 00:49:52
URL: http://petracanberger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0