Två sköna tjejer

Har glädjen att idag kunna bjuda på ytterligare två bilder från Bokmässan i Göteborg! Där hade jag glädjen och ynnesten att träffa två sköna tjejer! Två tjejer som är mina förebilder på många sätt. Inte minst i mitt skivande. Lina Forss och Unni Drougge. 



 I april kommer Linas nya bok, "Agnes♥Edward".




Du har väl läst "Boven i mitt drama kallas kärlek"? Gör det!
  Och sedan ger du bort ett ex i julklapp också!

(BIlderna är publicerade med tillåtelse av de bägge författarrna.)

Kommentarer
Postat av: Sonja T

Nä nu.... blir jag avundsjuk på riktigt!:)

Hur många kändisar träffade du på den där mässan??? Och bra författare dessutom:) Man kanske skulle satsa på en sådan mässa framigenom mao.



Kram på dig, Sonja

2008-11-09 @ 20:07:22
URL: http://sonjassmttogott.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0