Bodil, Ingela och Björn

På bokmässan hade jag förmånen att bli presenterad för Björn Hellberg av Bodil Mårtensson. Bodil är min kursledare på den författarkurs jag går, tillika Skånes okrönta deckardrottning. Har du inte läst hennes böcker om Joakim Hill, som utspelar sig i Helsingborgsmiljö, är det sannerligen dags. Jag hade också förmånen att få ta emot några goda råd av Björn beträffande mitt skrivande. Sådana råd är guld för vilken blivande författare som helst. TACK Bodil och TACK Björn!


Kommentarer
Postat av: En bok om dagen

Men! Är det du som står där mitt i bilden!? Vad roligt att få ett ansikte på dig! ;-)



Och du lyckliga människa som får gå författarkurs! Det skulle jag verkligen tycka om att göra!

2008-10-31 @ 20:46:18
URL: http://enbokomdagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0